Tävling!

Nu är det tävling på Fokis blogg igen! Jag är sjävklart med! ♥

Man ska lägga upp en bild på smycket man vill ha :)

Jag vill gärna vinna detta ↓ smycke för jag älskar att fotografera, så den passar mig! ♥ 

 

Den kostar 295 :- (Men det är den värd!♥)



Om du vill vara med i tävlingen:

Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är: 
• Kolla vilket smycke som du vill vinna från Cocoo.se
• Berätta om tävlingen i din blogg.
• Lägg upp en bild på smycket som du vill ha. 
• Länka till Fokis blogg och till Cocoo.se
• Kommentera i Fokis inlägg om tävlingen och berätta att du deltar i tävlingen! 
  
  ♥ Vinnare presenteras på Fredag! Lycka till!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0