School...

Hejsaan!

Skolan kan vara kul ibland men inte när man slutar sent... Typiskt våra lärare att fixa sena scheman, ja jag vet att jag går i 8:an men någon dag kan vi väl i alla fall sluta tidigt! :D

Idag läste Bella upp sin berättelse i engelska rummet, den var super bra! Våran klass är verkligen världens bästa berättarklass! :D Eller håller ni inte med (tjejer?) ;)
Nu ska jag kolla på Mtv music Adwards min snälla/gulliga/helt underbara Pappa! Spela in till mig kl.02.00 på natten! han ställde klockan och gick sen uppp och fixa det! :D + att han sen kollade lite om det verkligen hade spelats in! Visst är han BÄST! :D The Worlds greatest DAD! Och min mamma är och BÄST! Hon lämnar och hämtar mig nästan varje dag! (typ varje dag ;) ) Det kan hända någon gång att jag går hem :)

Ha en fortsatt trevlig kväll underbara kompisar/läsare!


Föresten här är en sneak peak på Bells bröllops klänning! :D
Vacker va! ♥ 


♥I Love it!

Kommentarer
Postat av: Lollo

åhh! miiin perfekta bröllopsklänning! <33

2009-09-14 @ 18:48:28
URL: http://canyousee.blogg.se/
Postat av: Bella

ooh gud vad fin! :O <3 snäll pappa du har :D

2009-09-14 @ 20:34:42
URL: http://isb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0