Turkiet bilder! (För er som har tjatat! xD)

Heeeej! :D

Nu kommer lite, okej, mycket turkiet bilder x) För er som har tjatat...."Host" Nasse "Host" Ellie "Host" xP


Utsikt från balkongen :D


Mycket handdukar xD ↑Mitt gula linne


Hotellet :)


Jag som tråkar under ett parasoll, mamma, pappa och simon var på
stranden och matilda var med Christie på Mini Clubben :)


Detta är Christie, och Christies "Little Sweet heart" :) Hon kallade Matilda det ;)


Matilda hyper aktiv efter några gratis läsk! hahah xD


Matilda i det sköna men ner skissade (hehe) pool vattnet :)


Gulliga pappers korgar :)
1. Papier
2. Plastik
3. Glas
:D


Vi efter en shopping tur i Kumköy :D (varmt :D) 


Om ni kollar noga sitter jag och mamma här ↓

Simon på middag på hotellet :)


Här är jag och mamma :) Bara vi :D Matilda var ofc med Christie :)
Och pappa, och simon satt själva, det var fullt vid alla stora bord så vi fick
sprida ut oss :) Och jag kommer ihåg som om det var igår... mamma var
pisnsam men otroligt lättande, jag hade en jobbig dag den dagen, killen jag
gillar ingronera mig, men inte för att han inte gillar mig utan för att någon hade
tjallat att han flirta och att han hade puttat i mig i poolen på skoj ;) Eller att
hans chef märkte det, men den här kvällen slog det till! Varje gång han gick in
i disk rummet så kollade han mot mig och log, för hans chef kunde ju inte se
han där! :) Och samtidigt som han gör det säger han något till sin arbetskamrat
och ler, och hans arbetskamrat kollar mot mig och ler.... Kocko? :P Snacka om
pinsamt, vad sa han? x) Men i alla fall mamma var pinsam och sa att hon skulle
hämta något, men när hon gör det möter hon Osman! (Killen jag snackar om)
Och hon går fram mot honom och frågar ifall han skulle på discot på hotellet ikväll,
men stackarn kan typ ingen engelska så en arbetskamrat kommer fram i nöden!
Han får det översatt på Turkiska och säger att han sak på discot, men då trodde vi att
han menade att han skulle jobba i baren på discot men nej, han trodde att vi menade
att jag och mamma skulle ut med honom på discot efter hans jobb? :S Men allt gick
bra jag hade super kul på discot, Yakup jobbade i baren + hans chef, stackars han,
får aldrig ha kul utan chef.... Men Dagen där efter så drog mamma med mig såklart ner
till uteserveringen/Baren och letade efter Osman (då var det alltså typ 1 timma kvar tills
vi skulle åkat till flygplatsen) Men när vi kommer ner är han inte där? Bara en kille som
heter Halis och en annan kille, så här ser dom ut:

Det här är Halis :) Super schysst kille :)


Och det här är någon? :P haha vet ej vem det är x) Vet bara att han är
servitör på hotellet :)


Och här är Osman, min Pojkvän ;)

Lite till bilder på han... <3

jaa, han är lite äldre än mig.... hehe :) Men jag har fortfarande kontakt med
honom och fast att det är lite tidigt men han är ju så gullig, han säger att
han vill gifta sig med mig :) <3 Och han skickar hela tiden:Sevi Seninyorum
det betyder "Jag älskar dig" på turkiska :D Gulligt va x)

Men vi sakffade inte bara servitörer som kompisar utan även lekledar kompisar x)
Vi träffade en underbart rolig kille som heter Bart han kommer från belgien men
 jobbar i olika länder med detta, lekar, shower och annat skoj, han sa även till mina
föräldrar att killarna som jobbar här är för gammla för mig xD
Och när en kille vid namn Yakup ropade på mig och hälsade och blikan lite, så
ropa Bart påYakup och sa att han ville att han skulle komma?! XD Bart var som
en överbeskyddande storebror :)
Men det var roligt coh gulligt :) Har även han som vän på Face Book så ifall ni ser
en kille men blå-gul tröja och gör en rolig grimars, så är det han x) haha..

Här kommer bilder på han och oss ;)

Här är matilda och Bart x)


Coola nyfriserade Simon och Bart :)


Och ja,det är pappa som sitter i Barts knä XD


Och här är hela familjen med Bart! :) han var verkligen super trevlig! :D

Nu säger mamma att jag ska sluta :) klockan är 22.32 x)
Hoppas alla är nöjda med inlägget :D

KRAM! I miss Turkey! :D :( :D :( :D <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nasse

hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahaha

vill osman gifta sig med dig XD

är du inte lite för ung?

och skulle du tänka dig att gifta dig med honom? XD

men ni är gulliga på bilden ^^

2009-06-16 @ 23:18:19
URL: http://sajedi.blogg.se/
Postat av: Elliee ♡

e det bara jag, eller är inte osman lite lik Dan Humphrey i gossip girl? ;)



hihi ;) söta e ni i alla fall.... ;)<3

2009-06-17 @ 00:30:11
URL: http://emeraldrox.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha xD Det sa matilda med! Att han är lik Dan! Jag tycker inte det x) Men jag gillar honom och han gillar mig, man vet aldrig, och jag gifter mig väl med vem jag vill? Fast inte just nu bara?

2009-06-17 @ 11:00:06
URL: http://elangelito.blogg.se/
Postat av: Lollo

Så ni är ihop nu? :D



Ni bodde inte på hotel Amanda.. ni bodde i ett slott! xD ;)



Min favvo bild är när din pappa sitter i Barts knä. Haha xD

2009-06-17 @ 20:20:22
Postat av: Lollo

Jag åker till dalarna över helgen! Hejdå kram <3

2009-06-18 @ 08:28:34
Postat av: linnea

värst va simon var snygg dåxD

2009-06-18 @ 16:11:46
Postat av: Amanda

haha :) Japp han var super snygg i håret :)

2009-06-18 @ 21:34:46
URL: http://elangelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0