Oooh Happy day ;)

HEEJ! :D

Idag på förmiddagen har det varit rätt bra väder men sen börja det spö regna mamma satt ute och fika och plötslig hör man henne ropa:  

Mamma: AHH! Det spö regnar!
Jag (inne på toaletten): haha! xD
Simon: Va regnar det!?
Matilda: "Klick" "Klick" (satt vid datorn xD)

Men eftersom det regna så kom mamma på en lek :) Alla skulle komma på ett "Tema" typ Midsommar som mamma kom på :) Jag tog Turkiet som tema och Simon BMX tema, ofc :) Jag blev jätte nöjd med min teckning, den ser precis ut som det gjorde på Hotellet! :D Men det är bara för att jag längtar tillbaka så mycket! :( :D

Här är en bild på mitt "Bidrag" :)

Jag tycker att den blev bra, kanske lite svårta att se allt för att det är så smått? :)



Idag på eftermiddagen var vi i Täby för vi hade många kuponger på Mcdonalds som vi kunde använda ;) Så vi åt lunch/Middag där och sen gick vi på Games och Ginatricot :D Jag provade ett par snygga thigts som det var massa hål och sånt i :) Men köpte dom ej... Men vi gick in på BikBok sen, och dom hade jätte mkt REA!!  Jeans för bara 149 :- (Otroligt snygga jeans i Otroligt små storlekar! Bara storlek. 25-29) Men jag hittade en annan sak som jag viljat ha jätte länge! :D CHINOS!!! jag köpte dom på BikBok för bara 150:-!  :D  Det var rea på dom med! -50% :D iiiii! Jag blev jätte glad! + att jag blev ännu mer glad över att det var häng modell :) Så det ser ut dom jag har värsta hänget! hahah, typ precis som mina jeans hängbrallor från BikBok! :) Men jag är stolt över mitt köp :)

Jag lägger nog in bilder på mina Chinos lite senare :) + mina nya shorts ;)
Ha det bra så länge!

P.s Foki ÄGER!
www.foki.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0