Midsommar Helg

Hej!
Vi var hos mormor och morfar igår och skulle bara vara där över dagen, (aa) Sure!
Vi åkte inte hem förens vid 22!?! Jag som ville hem och slappa lite med familjen + att jag inte pallar vara där hela dagen + kvällen... Men vi åkte hem sent, Vi glömde bort tiden för att inte så mörkte ute, utan LJUST! helt otroligt.
Men nu är vi hemma och jag vill gärna vara med hela familjen denna lördags kväll, men det blir nog mkt data xP Alla vill sitta vid Facebook eller gå in och läsa bloggar, pappa vill nog spela "Counterstrike" xD Men nu ska jag gå och äta kvällsmål :) Och vila lite i soffan, har huvudvärk... Och Nasse sa att hon skulle till turkiet i dag, ja hon får väl ha så trevligt då, hon kommer tuppa av där nere, det är (enligt våran kompis där nere) 42 grader i SKUGGAN! Fast det var ju i Side, hon skulle någon annanstans? Kommer inte ihåg vad hon sa, hon pratar om det hela tiden men orkar ej lyssna, det är mäst bara massa skryt? Men jag är inte avundsjuk ett dugg, jag har ju faktiskt varit där nyss med hela familjen i 2 veckor :D Men alla längtar tillbaka! Hotellet var OTROLIGT fint! Och alla människor vi träffade var super trevliga :)
Hoppas vi åker dit snart igen!
Ha en fortsatt trevlig helg! :)

Glad Midsommar! :D

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0