Måndag x)

Heej allihopa!

Idag har familjen (utom pappa...) Varit på Fyrishov + Familjen Ek ;)
Vi åkte vid ett typ och var där suuper länge! x) Vi hade super kul! Förutom att jag har värsta värken i benen nu, vet ej om det är växtvärk eller ontränade ben som värker xD Men mamma kunde inte bada, personliga, kvinnliga, jobbiga problem (You know what i mean :P) Men Matildaville hoppa i hopptornen och ville ej åka rutchelkanor, tråkmåns...Så jag och Simon var typ med varandra heltiden :D Vi åkte i det strömma och i rutschelkanorna! :D Vi hade super kul! Men jag måste bara berätta vad simon sa, han var så söt i bilen på väg mot Uppsala ^^

Simon (Kollar mot vattentornet) : Vad finns det i vattentorn?
Jag: hehe... Vatten? ^^
Alla: hahaha xD

Han var så söt, han förstod nog inte på namnet att det är "vatten"  i vattentorn ^^



Men här är lite bilder från Midsommar ;)
Som jag glömde skriva om... hehe... orka ej, vi kom hem vid 00.00 xD

Matilda, Jag och min gammel farmor,Gun ;)


Mamma fick ett kort av sin syster som lyder såhär xD

 och....

 XD


Släkten hoppar samtidigt, försöker iaf xD hehe...

Ska Natti Natta nu ;)




Kommentarer
Postat av: Lollo

det tog en stund innan jag fattade skämtet xD

2009-06-23 @ 15:03:22
Postat av: Amanda (Owner)

haha, det med kortet? XD

2009-06-23 @ 15:55:08
URL: http://elangelito.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha vad rolig du e!! men du kålla in min blogg den är helt å hollet stailad av klubbor xD

2009-06-23 @ 20:24:01
URL: http://soffliean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0