¤ Hellooooo Sunshine! ¤

Heej!
 
Idag är jag extra glad för det var sooool och vaaarmt! Det var super skönt! Det var nästan lika varmt i Turkiet som i Sverige!  :D Nice!! ^^


Mamma och Simon var och handlade på förmiddagen och jag och Matilda slappa på baksidan i solen! :D
Jag hade lite tråkigt så jag tog fram kameran! :D Jag och Matilda fottade varandra, hehe, det var rätt kul :P
Här är resultatet! :

Jag i hängmatta :)


Syster ;)


The Sisters in the glas x) <3 hihi, vi hade kul ;)


Det blev typ en liten modell bild :) Jag gillar den... ;)


Matilda och Dixie <3 My little Sweet Hearts :)

↑ Älskar Matildas Korta Klänning! ↑


Matilda, kanske inte fullt seriös, men GRRRR!!!


Solen! :D Tagen av Mig! Och jag ligger på studdsmattan om ni undrar :P


Bild på mig... "Host"


Haha!, Hade bara lust xD

Senare under förmiddagen....

Mamma ringer....

Jag: Hej! :)
 
Mamma: Hej! Vi har köpt en pool :D

Jag: Va!?

Mamma: Ja, en liten :)

Jag: Åhh! Kuul! :D




Detta är den lilla söta poolen! <3 Gullig va! :) :D

Dixie ÄLSKA den! Hon ville bara dricka och dricka och dricka och dricka och.... ja, ni förstår ;)

Ha en skön kväll!


P.s har ni några tips på kändisbloggar?
(Gillar att läsa bloggar xD)


Kommentarer
Postat av: Lollo

du kan googla på: "kändisbloggar"



då kommer det säkert upp några^^

2009-06-24 @ 10:13:52
URL: http://canyousee.blogg.se/
Postat av: Amanda

nääh, gjorde det men jag vill läsa om amerikanska kändisar x) hehe :D

2009-06-24 @ 14:33:27
URL: http://elangelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0