Malma Marknaden

SHOPPA SHOPPA SHOPPA!!

Jag och mina 2 syskon + mamma har varit värsta shoppaholicarna i helgen! :D
Jag har shoppat lite roliga saker ^^

Check it out!:

Super snygg handväska som är smyckad med en tiger sjal... GRR!

Och sen stanna jag vid ett stånd där dom sålde tavlor, jag vet inte vem Marilyn Monroe var förutom att hon var en den första bloda modellen... typ :) Men iaf jag köpte den här tavlan med henne:


Såhär liten är tavlan :) Och min nya väska under :)


Och det här är min favorit :) Mamma köpte en av dom sista tröjorna på HELA
marknaden! "KING OF POP" Micheal Jacksson! :D Så snygg!

Baksidan:

Hans atougraf :D! Hade på mig den igår när vi gick på Marknaden! :D <3


På väg till Malmköping:


Sen stanna vi på McDonalds och käka mat och glass! ^^ YUMMY!

Jag brevid Ronald xP


Matilda och Simon brevid den färglada clownen :P

Sen kom vi fram till Mormor och morfar för det var där vi skulle sova över under kvällen,
vi packa upp och gjorde iordning sen stack vi till marknden! Vi gick förbi en av mamma kompisars hus hon hade umgås med i tonåren han hette Micke. Sen när vi går förbi där är det ett gäng med ungdommar och det är bara KILLAR! 
Mamma går in på tomten och säger att vi ska följa med, NEEJ DU! Jag och Matilda förtsatte framåt och låtsades dom ingeting.... :P Innan hade mamma berättat om Mickes son, Jimmy, som ska fylla 18.... Han var söt, men jag hade bara sett han på kort, för vi fick komma in till Micke och hans 2 söta ungar Kevin och Nicole. Kevin blev STORM förtjust i Simon ,ocf, och ville inte att vi skulle gå, naww :) Men då sa Micke: -Vänta ni ska få något! Och säger åt oss att följa med oss ner till han källare, det första mamma säger är: - DET ÄR VÄL INGEN SPINDEL ELLER ORMAR!! Kevin vad är det där nere!? 
Kevin: - Sköldpaddor! 
Phu... Mamma låter lättad..

Jag gick först och när jag kommer in i rummet är det fuktigt och varmt... Gissa vad det var där inne!? 

Stora glas fönster med ormar, spindlar, ödlor grodor!  Sånt som finns på Skansen ni vet! Det var SKIT COOLT! 
När mamma kommer in i rummet blir hon nog lite rädd ialla fall när Micke säger att det är 2 st ormar där inne som är 2 meter långa! Fast dom låg i en trä låda och gömde sig :) :P 
Sen fortsatte jag i rummet och såg en sån där äcklig hårig spindel och ovaför ligger en död spindel!! (trodde vi...haha)
Nej, det var bara att spindeln hade tappat sitt hår, ni vet, som ormar dom tappar ju sitt skin efter ett tag... 

Men sen gick vi ut och stod och prata lite och kollade på kort från när mamma och Micke var ungdommar eller dom kanske var i 20-års åldern... :) Dom satt i raggarbilar :) 
Men nu ska jag inte prata mer om det, här kommer det lite från markanden! :


Och sen var det ju uppträdanden!
Första dagen var det Kevin Borg!  Det började kl.19.00 men vi var där 18.30 :P
Vi fick bra platser och hade super kul! Här kommer lite bilder!

Malma Marknaden


Kevin med gitarrist:

Mammas kusin Johanna:

Hon var super cool och super snäll! Vi träffade henne sen efteråt, sist hon
såg mig var när jag var super liten. Hon tyckte jag hade blivit jätte stooor! :)
Och hon dansade super mkt! Hon var alldeles svettig efteråt :P GO GIRL!


Kevin såg jätte trött ut... Han måste ha fullt upp stackarn :( Han var blek oxå...
som ni ser var han mörk under ögonen (p.g.a trötthet)


Denna bassist killen var skit cool! Han hade sån cool stil och han rappade till en
av låtarn! + att han sjöng med  Kevin ^^


Johanna :)

OCH NU!!
Jag märkte en sak när jag ser att  killen som ska spela synt är super lik ROBERT PATTINSON!!
KOLLA IN!!

Det här är en liten bild men här kommer fler (som jag har zoomat in!!)

Killen med synt:








Robert Pattinson:




Visst är dom lika!! :D Helt otroligt! Snacka om att jag bara stog och kolla in kille
som spelade synt! xD haha :P

Ojj, det vart ett långt inlägg.... KUL! :D xP hihih...

Ha det bra! Kraaaam! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

ahah ganska lika.. men rob är snyggare! :D

2009-07-28 @ 20:41:29
URL: http://canyousee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa! Självklart!<3 <3 :D

2009-07-28 @ 21:26:48
URL: http://elangelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0