Hej Värmen!

ÅHHH! Jag sitter och lyssnar på "Let me sign" som Robert Pattinson sjunger!! ^^ (SMÄLTER)



Men vi var i Täby centrum igår :) Vi skulle se Bruno :P haha, helt sjuk film asså! Han är heltokig! xD
Om ni gillar Borat så ska jag bara säga att denna film är inte som Borat! Den här är värre! xD hahah! :D
Jag köpte ett vykort på Gallerix som jag rita av resultatet blev såhär:


Ja, jag är nöjd! ^^ Det tog mer än en timma att rita denna :)

Och ny sitter jag inne på facebook och blogg.se :) Ska kolla på tv sen kl.20.00! Då är det "The Bachelorette"
Det handlar om en tjej som dejtar killar och ger roser till dom som får stanna :) Så här många var det från början:

25 killar!
Och nu är det bara dom här 6 kvar:


Jag gillar denna kille:

Namn: Jeramy
Familj: Ingen, hans föräldrar är döda... ;(
Förhållande till DeAnna: Älskar DeAnna och vill alltid ha hennes uppmärksamhet!
Hobby: Motorcyklar

Och jag gillar denna kille oxå....

Namn: Jason
Familj: Sin 5 årige son :) Men han saknar en fru och vill dela sitt liv med DeAnna! <3
Förhållande till DeAnna: Gillar henne super mkt och vill att hon sak träffa hans son :)
Hobby: Umgås med sin son! :)

Och nu börjar det!!! Så HEJDÅÅ!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0