Äntligen!

ÄNTLIGEN så är mitt och Matildas sommar jobb över!!!
Nu vill jag kunna sova hur länge jag vill! (fast det får jag nog ändå inte :P)
Vi brukade alltid gå upp vid 10-11 och sen gå ut med hundarna vid 12-13... I skogen!
Jag är trött på skog och vill isället gå med Dixie och Debbie i området det är sååå mycket mysigare!!

Men idag var det sista dagen och jag kommer få 600 kr för 2,5 vecka! :) = Ny kamera!
Jag vill antingen spara till en Nikon D500 (7.990kr) eller Canon EOS 1000DDC (4.990kr)
Jag vet inte så mkt om sånna kameror, men om det är någon som vet om det finns några billiga bra kameror (inte digital kamera)  :)

Ha det bra ska kolla på Twilight nu ;) KRAAM!! <33

Lägger in en het bild på MIIIN Hunk!

Robert Pattinson!


HEET!

Kommentarer
Postat av: Nasse

köp nikon D60 den är super bra mycket bättre än dom du vill ha och biligare själv har jag nikon D80 fick den av min bror för han köpte nikon D90

2009-08-01 @ 18:33:37
URL: http://sajedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0