Wohohoh!

Heeej!

Har kollat in lite Twlight bloggar och min absoluta favorit är den här!
Den är rolig och det står mycket om alla från Twilight filmerna :)

Så jag spanade in en hemsida som säljer ganska mycket Twilight saker! Kolla in!:


Någon som vill ha Edward och Bella som dockor? :P


Någon som tycker att det är likt Edward? xD



"Team Edward" YEES PLEASE! :D


Twilight Kalender :)


Rob kalender (Har redan den!! :D På internet kostar den 149:- Men jag köpte den för 79:- i Stan! STOLT)


"And so the lion fell in love whit the lamb" Så sööt!!  (VILL HA!)


"I Love Boys Who Sparkle" Twilight T-shirt (vill haa!)


New Moon T-shirt! Dom är ju bara för söööta!  (VILL HAA!)

Lägger nog in fler saker snart! Det var så mkt så, jag tog bara det jag tyckte mest om! :D

Ha det bra! <33

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vill också ha!!!

2009-08-11 @ 19:59:03
URL: http://soffliean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0