STHLM

Helloouu!

Var i Stockholm i förrgår och var och myste och hade kul i Humlegården :)
Vi åkte dit med Tessan, Teddie och Peppe ^^
Vi gick först ner till centrum, för vi skulle åka buss och tåg istället för att ta bil :) (dåligt med parkerings platser) 
Vissa av oss var trött när vi satt oss på bussen, Teddie satt i mitt och Matildas knä :) Peppe och Simon satt och hade kul bakom oss ;)







Humlegården! mamma och Tessan la sig på gräsmattan och plocka ut pickningen ^^ 
Jag och Peppe följde med Simon till Skate parken. Först var det inte så mkt folk (killar xP) Så Simon åkte i rampen :)

Peppe och Teddie som kineser :P


Simon på Skateboard :)


Jag och Peppe roade oss lite med att ta roliga kort medans Simon åkte skateboard :)


Piknick:


Snacks från markanden i Malmköping :) yummy ^^


OCH FESTIS! :D hihih ^^



Sen senare på kvällen,eller snarare på natten satt vi på Pizza Huts ute servering och åt Pizza, det var mysigt men sen börja det regna och vi gick in... Men vi hade så kul! Vi satt och GARVA! Och då menar jag GARVA! Så att alla som satt på ute och inne serveringen + dom som gick förbi utanför resturangen hörde oss :D Sen drog simon ihop sitt ansikte och såg ut så här:

HAHAHHAH!!!!!!!!!! XD Shit asså! Jag och alla andra som jag satt med garva så att vi höll på att kissa på oss!
Vi hade så kul! Men vi var nog delvis trötta oxå :P haha, kolla på simon så förstår du varför! xD


Mamma och Tessan som har kul :) (det ska se ut som ett hjärta som dom gör med händerna)
haha, som ni ser, vi har kul! :D haha!


Peppe och Simon som ställer upp på kort :)
Det var så varmt på resturangen så jag gick ut och tvinga med killarna fast att det dugg regna lite ;) Simon tog våran filt och kura ihop sig :)


Roligt kort på mig, simon och peppe :)

Ha det bra! herrå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0