Sshhh

Ska sätta mig och läsa nu :) Vill vara i fred från alla i familjen en stund, Amanda ska dit och hit, Jag är överallt!

Mamma vill ha hjälp med datorn och att jag ska lägga upp bilder på hennes FB för att hon inte kan.
Sen ska jag fixa med en mail adress hon har fått så att hon kan skicka bilder till den personen?
Och nu har jag precis ätit och ska gå ut, och läsa SJÄLV!

Sisst när jag satt och läste kom Simon(min lillebror) och lekte med sina nt gose djur (som han har fått av mig, jag gav han dom bara jag fick 2 tuggomin!) Så nu vill nog Matilda sitta vid datorn, så detta blir nog inlägget för dagen! :)
I övermorgon börjar skolan, är jag redo? Ska det bli kul? tja... dom första veckorna tror jag, för då är det nog bara skaffa böcker och skåp :) Och mest lekar, det var det förra året när vi skulle börja i 7:an - Jag var jätte blyg då eftersom det var en ny skola och så, fast jag är inte det längre, vet vilka alla är och så, men umgås ej med alla... :) Hoppas vi får en ny klass kamrat snart! Vi är en så liten klass! :O (helst en söt kille ^.^)

Men nu ska jag bara lägga upp dagens bild sen blir jag ANONYM! Ja vill bara vara själv och läsa klart 4:an! :D Klart och klart, jag tar ett kapitel i taget, för jag vill ju inte läsa klart den helt! Du är det slut sen! :( Men jag har som mål att hinna läsa klart den innan skolan :) Jag klarar det lätt! ^.^

Baj baj! Ska "Read a little bit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0