Skönt!

Heej!
Idag blev jag väldigt glad att se att många hade komenterat och skrivit att dom faktiskt läser min blogg! :D
Så för att dom var snälla och gjorde det så lägger jag ut doms bloggar här:

Ellie (men den lilla bajskorven har låst blogg... :P)
Bella
Sofie
Lollo
Matilda
Emma


 
Igår var jag och mamma i stan, vi shoppade och hade super trevligt! Det var som sagt MKT rea!! Här kommer bilder från vad jag köpt ;)


Robert Pattinson Kalender 79:-... (dregel ^^)

Alla dom bilderna får man varje månad! :D


Sen köpte jag ett nytt block ;) (bara 25:-!)


En svart kofta från OHIO 175 :- (REA)
Vita shorts från Ginatricot 49:- (REA)


Fred Perry skor från Stadium 199:- (org: 799:-!!)

Ja. vad kan man säga... JAG ÄR STOLT! :D Billigare kan det ju inte bli! xD
Det var halva rea priset!

Thats it! :) Ha det bra!





Glöm inte att komentera! Jag skulle uppskatta det! <3 :D I love u guys!

Kommentarer
Postat av: Ellie ♡

snygga skor ;)

slår vad om att nasse diggar dom ;P <3

2009-08-06 @ 17:51:24
URL: http://emeraldrox.blogg.se/
Postat av: Amanda

Inte lika mkt som jag! :D <3

2009-08-06 @ 22:50:07
URL: http://elangelito.blogg.se/
Postat av: lilla-vampyr

men! jag vill oxå ha en rob pattinson kalender:)

2009-08-09 @ 18:54:25
Postat av: Anonym

men! jag vill oxå ha en rob pattinson kalender:)

2009-08-09 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0