OHH YEEAH!

Jag, Syrran och Mamma var i täby idag, vi åkte dit en snabbis för Simon (min kära fotbolls lillebror ^^ <3) är på fotbolls läger ;) (Han är så duktig! Han sa att han finta av Hjalle i min klass idag, kunde knappt tro det först, men jag är STOLT! xD)

Ialla fall, jag shoppa på Gina tricot ofc!
REA REA REA!!

Som alltid tänkte jag lägga upp bilder på mitt kap!

Slitna jeans 99:- (REA) :D ^^ !


Och ett Gina tricot linne för 49 :- (ord. 99:-)
(jag rekomenderar! Dom linnena är så bra! Hållbara och snygga!)

Sen köpte mamma ett hals band som var till alla :)

Den är köpt på Guldfynd och den var det oxå REA på! (org. 59:- / Rea: 18:-)
Tro, Hopp och Kärlek!

Ha en bra dag!













































































Vet ni vad jag kom på!!?? Nästa vecka börjar skolan! :O AAHH! Shit vad  fort tiden gååår!








Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAH ska mobba hjalle nu XD

2009-08-11 @ 21:15:44
URL: http://isb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0