NEW!

Har fått nya och otroligt coola glas ögon! :D
jag fick dom av Faster när dom var här på grillfesten :) Dom är AS Balla!



Och Matilda min kära syster gjorde en jätte fin inbakad fläta i mitt hår!
För att se mer bilder på flätan gå in på Matildas blogg!



Och för er som inte har sett det, så har jag faktiskt färgat håret! :D mamma la i blonda slingor, men hon ska köpa en burk med en annan mörkare nyans oxå, för jag vill inte vara platinablond och bli kallad fjortis!



Bilder från Grill Festen!




Matilda i sin nya fina klänning från Ginatricot! :D Snyggis!
Och Kusin Tim :)


Vi fick inte så bra väder :( Regn och muller :) Fast det är lite mysigt!  ^.^


Simon i sin nya coola jacka! :D


Ha det bra skumbanan!

(rimmar ej, jag vet! xP)

Kommentarer
Postat av: Pappa Mats

Vilka fina bilder, jag är också med, det blev ju bra med muren, vi ska hämta fler växter idag, kul att det börjar bli ordning på baksidan. Sedan vill man ju få ordning på framsidan...alla dessa ogräs!

2009-08-17 @ 16:07:23
URL: http://madreopadre.wordpress.com
Postat av: LINNEA DU VET FRÅN TURKIET...

Cooooling haha:P

2009-09-19 @ 22:20:05
URL: http://terzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0