New Nails

Shooohoo! :D

Igår fixa jag mina "Nails" xP Sofie (min underbara granne^^) har precis kommit hem från Polen och hon köpte lös naglar till mig och Matilda! I Polen kostar typ ett paket med lös naglar bara 10kr! Och då får man 20 naglar! :D ^^
Jag satt på mig dom igår innan vi åkte och hämta våran gulle plutt!! DEBBIE!
Debbie är hemma!! <33 ååhh! Det är så sköönt! :D Hon har blivit så smal... :) Men här kommer bilder på mina och Matildas naglar! :D


Jag valde dom här! :) Rosa med glitter kant :)


+ att jag fick detta coola örhänge! En pistol :P hehe, coooool ^^



Matildas resultat:

Fast tyvärr tog Matilda bort sina naglar... För att hon tyckte dom var irriterande?!
Det var såå snyggt :O


Matildas naglar =)

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vart har Debbie varit? Och varför?



Snyggt! :)

2009-08-02 @ 09:51:39
URL: http://canyousee.blogg.se/
Postat av: Amanda

hon har varit hos uppfödaren och fött bebisar! :)Super söööta! Vi fick träffa dom när vi hämte henne! <3 :)

2009-08-02 @ 20:51:30
URL: http://elangelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0