Ja tack, till svamp!

Idag har jag ängnat mig till att bara läsa min underbara bok av Stephanie Meyer "När jag hör din röst" tror jag 2:an heter, men jaja, ni vet vilken jag menar! :D Jag har läst ut 1:an och 2:an nu och ska börja på 3:an ! :) Dom är så bra att jag inte kan slita mig ifrån dom! Men jag vart tvungen nu på slutet för mamma ville att jag skulle med ut i skogen och gå med hundarna och Natalie :) Och det ångrar jag inte! Snacka om att vi hittade MYCKET kantareller!!! Så när vi kom hem blev vi belönade med en Svamp smörgårds! :D Yummy! :D Men innan duschade jag för jag var så kall svettig av allt letande! Jag kröp fram under grenar och grävde efter svampar, för "Tantarna"  som Natalie säger xD Täcker över dom små svamparna och kommer tillbaka efter några dagar :) haha, vi hade så kul... så här lät vi:

Natalie: "Åhh!"
Mamma: "Svamp??!!"
Natalie: "JAA! Hiihii"
Jag: "Va!"

Springer fram till M och N och kollar...

Jag: "iiiiii!!!"
Mamma: "WOW!"
Natalie: "MASSOR!"

....
....
....
....
 
Tja... Kvällen slutade med en halv full bajs påse! :D hehe, yummy!


(Bild, ej tagen av mig :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0