Hej Hej Hallå Igen!

Har varit med BARA Familjen idag! Så mysigt! <3
Låg nyss i pappas famn och kolla på "The mentalist"  Det är en sjukt bra serie!

Men snart börjar "From g´s to gent´s"  Så jag ska ta en glass och slänga mig framför tv:en! :D
Alltid skönt efter en lång dag! Men det har varit ganska lungt idag, var ute med hundarna i morsem, vi blåste nästan bort!
Men som sagt så var det skönt! :D 

Låtar jag lyssnar på just nu:
My favorites som jag får gåshud av varje gång jag hör dom!

"Let me sign" by Robert Pattinson



Och en annan favorit som ligger på min näthinna helatiden!

"Never Think" by Robert Pattinson


Lyssna och njut!
Själv spolar jag fram och tillbaka hela tiden när jag hör dom här låtarna i filmen Twilight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0