En tidsmaskin skulle sitta perfekt!

ÅÅhhh! Jag längtar sååå efter New Moon filmen! Jag måste se den på BIO! :D 
Matilda har hittat en helt underbar video! Kolla in!

The Twilight Saga: New Moon 'Meet Jacob Black' Preview in HD


Dakota Fanning ska spela Jane en av Volturi´s medlemmar i filmen, hoppas hon går in i den rollen, jag har aldrig sett henne som en ond vampyr tjej? Vad tycker ni?

Men Taylor spelar såå bra som Jacob Black! Det är så tur att han fick rollen! :D Samma med Robert Pattinson! När man fick reda på att han skulle spela Edward så skrev alla på sina bloggar: "Varför han!" men jag är så nöjd med att han fick rollen! Han har varit med i en film som heter "Little Ashes"



Sen kommer kommande filmer med honom: New moon, Esclipe, Remember Me och How to be :D
Lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0