Best of Egoina!

Hahaha! Läs detta! Ni kommer tjuta av skratt efteråt! xD


Malin: Egge, jag trillade och slog mig tidigare idag. Har två blåmärken nu, jag behöver lite uppiggning.
Egoina: Blå är en fin färg.
Malin: Men alltså det gör riktigt ont.
Egoina: Vill du vara fin får du lida pin liksom.

Egoina och Jimmy diskuterar tusen olika tatueringar.
Jimmy: Eller så hade jag velat tatuera en bild på dig under mina ögonlock så att jag kan se dig varje gång jag blundar

Jimmy: Åh vad jag är sugen på att spela fotboll.
Egoina (känner för att vara snäll): Okej, men vi gör det då.
Jimmy (överlycklig): Allvar? Egoina: Ja, en liten stund.
Jimmy: Okej. Du kan stå i mål så kan jag skjuta in mina nya fotbollsskor.
Egoina: Va? Kan vi inte hämta en boll istället?
Jimmy: Va? Egoina: Ja, istället för att sparka på dina skor?

Jimmyboy försöker komma in på en hemsida men misslyckas hela tiden och sitter därför och svär framför datorn.
Egoina: Baby.. Det ska nog vara .com och inte .se.
Jimmy (lyssnar inte): Va?
Egoina: Punkt com.
Jimmy: Vem kom?
Egoina: PUNKT com.
Jimmy: Vem är punkt?

Egoina: Hej.
Jimmy: Hej älskling.
Egoina: Ska du göra slut?
Jimmy: Ehh. Nej?
Egoina: Okej.
Jimmy: Jag skulle bara berätta att jag inte kunde få ledigt på jobbet och att vi därför inte kan åka till Stockholm i helgen.


Jimmy: Min syster pratar om att skaffa en orm.
Egoina: Va? En orm?
Jimmy: Ja.
Egoina: Var ska hon ha den då? I en sån där bur?
Jimmy: Ja, i ett terrarie.
Egoina: Okej.. Vad äter den då?
Jimmy: Den käkar mus en gång i veckan.
Egoina: Aha. Så om vi gör slut ska jag skaffa en orm alltså.
Jimmy: Va?
Egoina: Ja, den käkar mus en gång i veckan.

Egoina: Baby?
Jimmy: Mmm..
Egoina: Hur mycket älskar du mig?
Jimmy: Jättemycket.
Egoina: Hur mycket?
Jimmy: Typ om mina armar hade varit tillräckligt långa hade jag dragit dem runt universum 3 gånger. Så mycket.
Egoina: Bara?
Jimmy: Nej, jag älskar dig oändligt mycket och mycket mer än det.
Egoina: Så det finns liksom inget stopp?
Jimmy: Nej.
Egoina: Men älskar du inte mig mer och mer för varje dag då?
Jimmy: Jo.
Egoina: Men då älskar du inte mig lika mycket som du kan älska mig.
Jimmy (suckar): Jo.
Egoina: Nej, du sa att du älskar mig mer och mer för varje dag.
Jimmy: Okej. Jag älskar dig så mycket som man kan älska någon.
Egoina: Vaddå? Så du kan inte älska mig mer än vad du gör? Hallå? Vad är det för fel på mig?
Jimmy (irriterad): Jag älskar dig! Okej?
Egoina: Okej.

Drive thru rösten: Välkommen till Max, det går bra att beställa.
Egoina: Hej.
Drive thru rösten: Vad vill ni beställa?
Egoina: Jag vill inte beställa.
Drive thru rösten: Nehej?
Egoina: Nej, jag har redan ätit.
Drive thru rösten: .....?
Egoina: Jag ville bara tacka för maten.
Drive thru rösten: Ehh.. Jaha?
Egoina: Ja, tack så mycket för maten.
Drive thru rösten: Ehh.. Jo.. Varsågod.

Egoina: Baby?
Jimmy: Mmm..
Egoina: Ska vi göra barn?
Jimmy: Kan vi inte göra mat först?


HAHAHAH<3

Egoina: Åhh.. Du är hopplös.
Jimmy: Det är en groda utan ben också.

bild av egoina :
HAHAA

Egoina: Hej.
Kvinna: Hej! Mitt namn är Linda och jag ringer för att hälsa dig välkommen.
Egoina (förvirrad): Välkommen?
Kvinna: Ja. Tack för att du har valt att spela hos oss.
Egoina tänker efter och kommer på att hon spelade lite sims på mobilen innan hon somnade.
Egoina: Jaha.. Vaddå hur vet du att jag spelade?
Kvinna: Det kan jag se här.
Egoina: Men.. Jaha... Vad ville du då?
Kvinna: Jag ville hälsa dig välkommen och även fråga om det finns något jag kan hjälpa dig med.
Egoina: Hjälpa mig med?
Kvinna: Ja, när det gäller spelen. Jag kan erbjuda dig bonus eller svara på andra frågor.
Egoina: Okej. Det finns saker jag undrar över faktiskt. Hur gör man så att simsarna gifter sig med varandra och varför blir det suddigt när de duschar?
Samtalet tystnar.
Egoina: Hallå?
Kvinna: Ehhh..
Egoina: Vad är skillnaden mellan att äta från kylskåpet och ugnen?
Kvinna: Alltså... Jag menade poker.
Egoina: Poker?
Kvinna: Ja.. Jag ringer från Betway.

Vilken är han finaste kroppsdel? Händerna, ögonen, näsan, magen, rumpan... I can go on forever.
hahah aww


Egoina (förbannad): Man får lov att svulla när man har mens.
Jimmy fortsätter titta på mig.
Egoina: Jag ska för fan bara äta LITE chips.
Jimmy ser bara förvirrad ut.
Egoina: Jaaa. Jag vet att vi nyss ätit middag. Sluta klaga för helvete.
Jimmy: Men... Jag har inte ens sagt något.


hahaha! Så rolig!

Läs hennes blogg här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0